
Nazwa kliniki: jak wybrać najlepszą nazwę dla swojej firmy medycznej?
Jeśli zamierzasz otworzyć ośrodek zdrowia, wiemy, że musisz na bieżąco zajmować się wieloma sprawami, od zarządzania prawnego po zatrudnianie najlepszych pracowników. Jest jednak jedna kwestia, której nie należy zaniedbywać, a mianowicie wybór najlepszej możliwej nazwy dla kliniki.
Jak wiadomo, firma medyczna jest podstawowym elementem wyposażenia miast, ponieważ jest to miejsce, do którego uczęszczają setki lub tysiące osób w celu wyleczenia, leczenia lub poprawy stanu zdrowia w związku z jakąś dolegliwością lub chorobą. Dlatego w AgendaPro wierzymy, że wymyślenie nazwy dla kliniki, która idealnie pasuje do filozofii Twojej firmy, nie jest tematem, który powinieneś odrzucać.
W rzeczywistości w ostatnich czasach priorytetem stało się wymyślenie kilku kreatywnych nazw dla projektów zdrowotnych, dlatego poniżej podajemy kilka cech, które powinny być obecne w różnych nazwach dla klinik medycznych.
Ogólne cechy, które powinna posiadać dobra nazwa kliniki
Zastanawiając się nad opcjami nazwy kliniki dla swojej firmy, należy rozważyć wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić sukces przedsięwzięcia w zakresie opieki zdrowotnej. Przyjrzyjmy się następującym zagadnieniom:
-
Musi być zapamiętywalna: nazwy klinik muszą się wyróżniać, aby zapadły w pamięć przyszłych klientów. Pamiętaj, że dobre imię gwarantuje przynajmniej nieświadome umiejscowienie w ich psychice.
-
Musi reprezentować markę medyczną: nazwy dla firm z branży opieki zdrowotnej muszą w odpowiedni sposób przedstawiać wizerunek ośrodka. Na przykład, jeśli Twoja klinika będzie się specjalizować w medycynie dziecięcej lub kardiologii, koniecznie weź pod uwagę te cechy, zastanawiając się nad najlepszą nazwą kliniki.
-
Powinna być jak najkrótsza i jak najbardziej zwięzła: krótka nazwa, która chroni istotę projektu zdrowotnego, jest dodatkowym atutem, jeśli chodzi o pozycjonowanie kliniki na tle konkurencji. Należy pamiętać, że bardzo długie i skomplikowane tytuły stają się przeszkodą w umacnianiu marki medycznej na obszarze, na którym zamierzamy prowadzić działalność.
-
Powinna przyciągać wzrok: kolejną kwestią, którą należy rozważyć, jest to, że nazwa kliniki powinna być atrakcyjna, przyciągająca wzrok i sugestywna. Spróbuj namówić różnych specjalistów, którzy będą pracować w ośrodku zdrowia, aby wymyślili nazwy gabinetów pasujące do nazwy kliniki. Ma to oczywiście na celu wzmocnienie marki medycznej w kreatywny i nieinwazyjny sposób.
-
Powinna ona odzwierciedlać filozofię ośrodka zdrowia: konsorcjum medyczne, choć może na takie nie wyglądać, działa zgodnie z wytycznymi, które dla wielu nie są jasne. Użycie sloganu sprawia, że kwestia ta jest nieco bardziej widoczna, zwłaszcza dla pracowników administracyjnych i personelu medycznego, którzy będą pracować w Twojej klinice.
-
Szukajcie możliwości wprowadzania innowacji: wiemy, że w każdym mieście na świecie jest wiele ośrodków zdrowia, dlatego często obserwujemy, że nazwy klinik niejednokrotnie się pokrywają. Jak widać, naszym zaleceniem jest poszukiwanie nazwy przyciągającej uwagę, ale nie zdradzającej Twojej marki.
Teraz, gdy omówiliśmy główne cechy, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze nazwy dobrej kliniki, przyjrzyjmy się kilku przykładom, które mogą być przydatne przy nadawaniu nazwy firmie z branży opieki zdrowotnej.
Przykłady nazw konkretnych klinik
Przejdźmy teraz do lista możliwych nazw klinik. Każdy z tych przykładów jest przykładem tego, że cechy zdefiniowane w poprzednim rozdziale mogą bez problemu współistnieć. Można Wykorzystaj te przykłady jako podstawę do rozpoczęcia opracowywania pomysłu na swoją markę, a następnie dodać ten wyjątkowy i niezapomniany akcent, którego szukasz:
- Specjalistyczna Poradnia Kardiologiczna
- Klinika szpitala dziecięcego
- Kompleksowa klinika hiperbaryczna
- Centrum chirurgii onkologicznej
- Profesjonalne Centrum Medyczne
- Centrum opieki medycznej
- Ortopedyczny Instytut Diagnostyczny
- Instytut rehabilitacji urazowej
- Kliniczny oddział okulistyczny
- Kompleksowa jednostka laryngologiczna
Na tej podstawie, tym nazwom klinik może towarzyszyć nazwa miasta lub obszaru miejskiego, w którym ma być realizowany projekt zdrowotny. Na przykład, jeśli zdecydujesz się użyć nazwy Professional Medical Centre, a Twoja firma będzie miała siedzibę w mieście Guadalajara, możesz ją ochrzcić jako Professional Medical Centre of Guadalajara. Jeśli skorzystasz z tej sugestii, powinieneś przeanalizować nazwy szpitali używane w okolicy, ponieważ nie chcesz, aby twój ośrodek zdrowia został pomylony z innym, już działającym.
Jak widać, wybór najlepszej nazwy dla kliniki to zadanie, którego nie należy lekceważyć ponieważ pomoże to określić zakres badań i specjalności medycznych, z jakimi pacjenci będą mogli spotkać się w ośrodku zdrowia.