• Lata doświadczeń w biznesie

Barbershop

  • Ile kosztuje najlepsza golarka do brody? Jaką wybrać?

    Zadbana broda to nie tylko kwestia estetyki, ale również komfortu i higieny. Regularne golenie pozwala na precyzyjne kształtowanie zarostu, usuwanie martwego naskórka i zanieczyszczeń, a także zapobiega swędzeniu i podrażnieniom. Golarka do brody to niezbędne narzędzie każdego brodacza, które ułatwia pielęgnację zarostu i pozwala na utrzymanie go w nienagannym stanie. Rodzaje golarek do brody Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów golarek do brody, różniących się...
    więcej...

  • Zbuduj markę, która wyróżni Twój salon na tle innych.

    Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Zbuduj markę, która wyróżni Twoje centrum ... Marka to coś więcej niż logo czy dobrze umieszczona reklama. Markę definiuje ogólne postrzeganie firmy przez klientów. Skuteczna marka musi być spójna w komunikacji i doświadczeniu, w wielu czynnikach: Otoczenie (sklep lub biuro) druk, oznakowanie, opakowanie strona internetowa i reklama online marketing treści i...
    więcej...

  • 3 Kluczowe wskazówki dotyczące zarządzania swoją estetyką

    Prowadzenie i zarządzanie każdym biznesem jest działaniem wymagającym od jego wspólników lub właścicieli określonych umiejętności i dużej uwagi. Z drugiej strony, oprócz wiedzy na temat charakteru branży czy sektora, w którym działa każdy biznes, pomocne są umiejętności zarządzania, które pozwalają m.in. planować, przewodzić, sprawnie zarządzać zespołem. Salony kosmetyczne wymagają szczególnej uwagi w kilku aspektach. Po pierwsze, nie tylko trzeba mieć...
    więcej...

  • Tworzenie kampanii marketingowej w 3 prostych krokach dla salonów kosmetycznych

    Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Stwórz swoją kampanię marketingową w 3 prostych ... Przez lata marketing ewoluował szybko i nieprzewidywalnie, całkowicie zmieniając sposób reklamowania się. Bardzo niewiele osób szuka usług salonu kosmetycznego w ogłoszeniach prasowych lub w telewizji: społeczeństwo przeniosło się na inne platformy wyszukiwania. Internet jest nową areną, na której...
    więcej...

  • Trendy w paznokciach na rok 2020

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty Trendy w paznokciach na rok 2020 Nadszedł nowy rok, a wraz z nim nowe trendy w świecie mody, których nie możemy ignorować. Od nowych strojów, stylów makijażu lub różnych fryzur, przemysł kosmetyczny nie zatrzymuje się, jeśli chodzi o narzucanie swoich nowych trendów w każdej dziedzinie. Oczywiście nie można było pozostawić w tyle nowych propozycji na...
    więcej...

  • 20 pomysłów na przyjęcie do salonu

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty 20 Pomysłów na przyjęcie do salonu dla .... Kiedy wchodzimy do jakiejkolwiek przestrzeni, która oferuje jakiekolwiek usługi pierwszą rzeczą jaką widzimy jest recepcja, to miejsce jest pierwszym listem powitalnym i wrażeniem, które sprawia nam miejsce. Z tego powodu recepcja Twojego salonu kosmetycznego ma fundamentalne znaczenie dla tego, jak chcesz być zapamiętany i...
    więcej...

  • 5 Popularne zabiegi na prostowanie włosów

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty 5 Popularne zabiegi prostowania włosów Dziewczyny z puszącymi się włosami walczą ze wszystkich sił, aby zmienić to, co dała im matka natura, ludzie są tacy, że ci z lokami chcą je mieć proste, a ci z prostymi włosami chcą je mieć z falami. Dlatego jeśli masz salon kosmetyczny jednym z zabiegów, które powinnaś oferować jest prostowanie. Rodzajów zabiegów...
    więcej...

  • Jak stworzyć stronę internetową do sprzedaży produktów kosmetycznych

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty Jak stworzyć stronę internetową dla ... Dostosowanie dynamiki sprzedaży Twojego biznesu do nowej logiki marketingu cyfrowego jest niezbędnym wymogiem w technologicznym świecie, w którym żyjemy. Dzisiaj prowadzenie biznesu w szerokim świecie sieci może być o wiele bardziej efektywne niż w świecie rzeczywistym. Posiadanie wirtualnego sklepu sprzedażowego ma wiele...
    więcej...

  • Kiedy jest właściwy czas na zakup oprogramowania dla dietetyków?

    Strona główna Blog AgendaPro Health Kiedy jest właściwy czas na ... Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dużą część swojego dnia spędzasz podłączony do narzędzi elektronicznych i internetu? Duża część naszego dnia jest zapośredniczona przez obecność sieci, czy to w pracy, czy po prostu dla rozrywki. Jeśli jesteś jednym z tych ludzi, którzy sprawdzają swój telefon komórkowy, gdy otwierasz...
    więcej...

  • Wskazówki marketingowe dotyczące promocji salonu w 2018 r.

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty Wskazówki marketingowe, jak wypromować swoją urodę ... Aby mieć udany salon kosmetyczny, nie wystarczy oferować wysokiej jakości usług i mieć najlepszych specjalistów w dziedzinie estetyki. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz silniejsza, dlatego niezbędne jest posiadanie skutecznych strategii promocji. Aby to zrobić, możesz zastosować w praktyce następujące...
    więcej...

  • 21 prostych zwrotów do paznokci, które pomogą Ci wypromować Twój lokal

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty 21 prostych zwrotów do paznokci, które sprawią, że ... Wiedza jak sprzedać produkt lub usługę jest podstawą sukcesu każdego lokalu. Poza opowiadaniem o cechach czy funkcjonalnościach, jakie może mieć, musisz wiedzieć, jak sprawić, by odbiorcy zakochali się w Twoim produkcie i sprawić, by wydawał się nie do odparcia. W tym artykule opowiemy o tym, jak stworzyć...
    więcej...

  • Zyski przedsiębiorstwa: definicja, rodzaje i wzory obliczeniowe

    Strona główna Blog AgendaPro Korzyści z prowadzenia przedsiębiorstwa: definicja, ... Aby poznać korzyści płynące z firmy należy poznać niektóre narzędzia księgowe. W tym artykule proponujemy opowiedzieć o nich prostym językiem, abyś nie będąc ekspertem, mógł w satysfakcjonujący sposób zastosować je w praktyce w swoim biznesie . Zobaczmy zatem, czym są między innymi zyski korporacyjne...
    więcej...

  • Budżetowanie przepływów pieniężnych: konieczność dla Twojej firmy

    Strona główna Blog AgendaPro Budżetowanie przepływów pieniężnych: konieczność ... Każda firma, która dąży do utrzymania się w czasie, zarówno korzystając z okresów boomu, jak i w obliczu spowolnienia gospodarczego, musi wziąć pod uwagę znaczenie określenia budżetu przepływu środków pieniężnych. Ta praktyka z pewnością stała się popularna wśród najbardziej udanych ludzi biznesu i...
    więcej...

  • Poznaj różne rodzaje oprogramowania stosowanego w opiece zdrowotnej

    Strona główna Blog AgendaPro Poznaj różne rodzaje oprogramowania ... Pandemia przyspieszyła niezbędną zmianę: digitalizację. W przypadku opieki zdrowotnej skok jest jeszcze bardziej pilny, aby uniknąć nasycenia systemu, który już jest przepełniony. Aby złagodzić tę sytuację, technologia pokazuje swoje najlepsze postępy w rozwoju oprogramowania specjalnie stworzonego w celu usprawnienia...
    więcej...

  • 7 cech dobrze zarządzanej inwentaryzacji

    Strona główna Blog AgendaPro Estetyka 7 cech dobrej inwentaryzacji ... Jedną z najczęstszych praktyk w każdym rodzaju biznesu jest przeprowadzanie powtarzających się inwentaryzacji lub liczenia produktów w magazynie. Inwentaryzacja służy precyzyjnemu potwierdzeniu istnienia towaru i jego lokalizacji oraz jest procedurą bardzo pomocną przy planowaniu strategii logistycznej dystrybucji Państwa środków...
    więcej...

  • Rodzaje relacji lekarz-pacjent: umowa nie do zerwania

    Strona główna Blog AgendaPro Health Rodzaje relacji lekarz-pacjent: ... Jako pracownicy służby zdrowia wiemy, że relacja lekarz-pacjent jest rodzajem dorozumianej, wolnej umowy opartej na komunikacji, zaufaniu i chęci osiągnięcia przez strony wspólnych celów, zarówno w dziedzinie profilaktyki, jak i w procesie rehabilitacji czy leczenia. W tym sensie można wyróżnić kilka rodzajów relacji...
    więcej...

  • Porównaj wynagrodzenia lekarzy w USA i Ameryce Łacińskiej

    Strona główna Blog AgendaPro Health Porównaj zarobki lekarzy w ... Wynagrodzenie jest jednym z głównych czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze zawodu. W przypadku nauk medycznych, choć powołanie jest czynnikiem decydującym, nie mniej atrakcyjna jest gratyfikacja finansowa, jaką lekarz może otrzymać przez całe swoje życie zawodowe. Jednak, mimo że medycyna jest jednym z...
    więcej...

  • Margines bezpieczeństwa: wzór, definicja i znaczenie

    Strona główna Blog AgendaPro Margines bezpieczeństwa: wzór, ... Inwestycja to zawsze ryzyko. Można zarobić dużo pieniędzy, ale można też je stracić. Na szczęście nauka finansów stworzyła szereg narzędzi mających na celu zminimalizowanie strat kapitałowych. Jednym z nich jest margines bezpieczeństwa, formuła zdefiniowana przez czołowego londyńskiego inwestora Benjamina Grahama, propagatora...
    więcej...

  • Dlaczego korzystanie z dokumentacji medycznej online optymalizuje opiekę medyczną?

    Strona główna Blog AgendaPro Health Dlaczego użycie tokenów... Nie jest nowością, że porządek i organizacja dokumentacji medycznej pacjentów jest kluczowa w gabinecie lekarskim. Często jednak można zauważyć, że system administrowania, zarządzania i konsultacji dokumentacji medycznej nie zawsze jest sprawny. Często wiąże się to z aspektami biurokratycznymi w zakresie lokalizacji i wykorzystania...
    więcej...

  • 5 korzyści z posiadania CRM dla centrum medycznego

    Strona główna Blog AgendaPro Health 5 korzyści z posiadania CRM dla swojego centrum ... Kiedy ludzie mówią o CRM, mają na myśli system zarządzania relacjami z klientami (CRM). Narzędzie, które centralizuje wszystkie interakcje pomiędzy firmą a jej klientami, dostawcami i innymi zewnętrznymi odbiorcami w jednej bazie danych. System CRM daje każdemu z działów sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju...
    więcej...

  • Techniki strzyżenia włosów, czyli podstawy dla każdego profesjonalnego fryzjera

    Strona główna Blog AgendaPro Beauty Techniki strzyżenia włosów, podstawy ... Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy profesjonalnym stylistą, który chce odświeżyć i pogłębić swoją wiedzę lub jeszcze lepiej - nauczyć, istnieją pewne umiejętności, które każdy stylista musi posiadać i rozwijać przez całą swoją karierę, aby zadowolić swoich klientów z najlepszych wyników i...
    więcej...

  • 3 Powody, dla których Twoje centrum medyczne może upaść

    Strona główna Blog AgendaPro Health 3 Powody, dla których twoje centrum medyczne ... Przedsiębiorczość nie jest łatwym zadaniem, według statystyk wiele firm upada zanim osiągnie swoje pierwsze pięć lat, a 90% firm nie dożywa 10 lat. Przyczyny są różne, jednak należy zauważyć, że głównym powodem upadku firm jest to, że po prostu zabrakło im gotówki. Jednak pęknięcia w strukturze firmy...
    więcej...

  • Rodzaje pacjentów w placówkach medycznych

    Strona główna Blog AgendaPro Health Rodzaje pacjentów w placówkach medycznych Pacjenci są siłą napędową Twojej kliniki lub centrum medycznego, a duża część procesu pozyskiwania nowych pacjentów polega na kierowaniu działań marketingowych do właściwej grupy odbiorców. Wiele centrów medycznych popełnia błąd, kierując swoje działania sprzedażowe i marketingowe do ogólnej grupy odbiorców, ale...
    więcej...

  • Męskie kucyki: trzy szybkie i łatwe upięcia

    Strona główna Blog AgendaPro Salony fryzjerskie Kucyki dla mężczyzn: trzy łatwe upięcia ... Od wielu lat widok mężczyzn z długimi włosami przestał być tematem tabu. W związku z tym, coraz więcej mężczyzn zaczyna stylizować swoje fryzury za pomocą kucyków. Jeśli szukasz informacji o tym, jak doradzić klientkom, by związywały długie włosy, ten artykuł jest dla Ciebie. Omówimy różne rodzaje...
    więcej...

  • Pełna broda: dowiedz się, kto wygląda z nią dobrze i jak ją utrzymać.

    Strona główna Blog AgendaPro Salony fryzjerskie Pełna broda: dowiedz się, kto się ... Powszechnie wiadomo, że broda jest ulubionym akcesorium mężczyzn: niektórzy z nich zapuszczają ładną, krzaczastą brodę w sposób naturalny, ale są też tacy, którzy potrzebują niewielkiej pomocy. Jeśli chcesz nauczyć swoich klientów, jak dbać o pełną brodę i komu ją polecić, czytaj dalej! Co to jest...
    więcej...

  • Wyposażenie spa: 9 niezbędnych narzędzi dla Twojego obiektu

    Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Wyposażenie spa: 9 narzędzi, na które nie możesz sobie pozwolić ... Jeśli jesteś w trakcie otwierania własnego spa, prawdopodobnie stoisz przed trudnym zadaniem zakupu produktów potrzebnych do otwarcia obiektu. Czasami decyzja o tym, co kupić, może być przytłaczającym procesem, ponieważ istnieje wiele różnych produktów i dostawców, co sprawia, że mamy...
    więcej...

  • 11 zasad kontroli administracyjnej

    Strona główna Blog AgendaPro 11 zasad kontroli administracyjnej Kontrola administracyjna to proces, który służy jako przewodnik dla działań w ramach każdego planu administracyjnego. Określa kroki, które należy podjąć, aby osiągnąć konkretny cel, i pozwala w razie potrzeby ustalić konkretne metody korekty procesów lub okoliczności, które mogą odbiegać od charakteru projektu lub przedsiębiorstwa...
    więcej...

  • Nazwa kliniki: jak wybrać najlepszą nazwę dla swojej firmy medycznej?

    Jeśli zamierzasz otworzyć ośrodek zdrowia, wiemy, że musisz na bieżąco zajmować się wieloma sprawami, od zarządzania prawnego po zatrudnianie najlepszych pracowników. Jest jednak jedna kwestia, której nie należy zaniedbywać, a mianowicie wybór najlepszej możliwej nazwy dla kliniki.   Jak wiadomo, firma medyczna jest podstawowym elementem wyposażenia miast, ponieważ jest to miejsce, do którego uczęszczają setki lub tysiące osób w celu wyleczenia, leczenia lub...
    więcej...

  • Rodzaje spa: najpopularniejsze i ich cechy charakterystyczne

    Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Rodzaje spa: najpopularniejsze i ich ... Wyjazd do spa może być jednym z najbardziej satysfakcjonujących i przyjemnych zajęć. Jest to jedna z najprężniej rozwijających się firm w świecie estetyki, idealna do relaksu i odpoczynku od codziennego stresu. Jeśli więc zastanawiasz się nad otwarciem własnego spa, oto najpopularniejsze typy spa i ich charakterystyka...
    więcej...

  • Fryzury z kapeluszami: 10 najatrakcyjniejszych

    Ze wszystkich dodatków, jakie mogą nosić Twoi klienci, kapelusz jest jednym z najbardziej eleganckich. Doskonałe na każdą okazję, ich wzory różnią się w zależności od miejsca pochodzenia, a nawet funkcjonalności. Wśród nich można wymienić fedory, pamelas, borsaliny, czapki, kanotiery i kapelusze z szerokim rondem. Ale jakie fryzury najlepiej nosić z kapeluszem?   Do dobrej fryzury zawsze można dobrać odpowiedni kapelusz. A kapelusze nigdy nie wychodzą z mody...
    więcej...

  • Warianty cenowe w salonie - co musisz wiedzieć

    Tak jak każdego innego dnia, do Twojego salonu wchodzi klient, który bardzo potrzebuje odmiany urody. Polecasz klientce jeden z Twoich wspaniałych zabiegów, a ona natychmiast zakochuje się w Twoich sugestiach i mając w głowie usługę, pozostaje tylko wybrać specjalistę, który wykona zadanie. Każdy z nich się nada, prawda? Gdy klient zapłaci i pójdzie do domu, wszystko może wydawać się w porządku, ale pracownicy wyższego szczebla mogą czuć się niedowartościowani z powodu...
    więcej...

  • Zapobieganie stratom w handlu detalicznym - jak ocenić i zmniejszyć straty w zapasach

    Skurcz to strata w zapasach. Odzwierciedla on różnicę między zaksięgowaną wartością zapasów a ich wartością rzeczywistą. Niektórzy właściciele firm błędnie uważają, że straty towarów są częścią kosztów prowadzenia działalności.Chociaż muszą oni uwzględniać straty w swoich wynikach finansowych, jest to kosztowny problem, ponieważ negatywnie wpływa na marżę i rentowność działalności.Poziomy kurczenia się zapasów różnią się w zależności od branży...
    więcej...

  • Najczęstsze czynniki wywołujące stres podczas tatuowania

    Każda działalność wiąże się z pewną dozą stresu, zwłaszcza w branży usługowej. Wystarczy nieudany zabieg, nieuprzejmy klient lub problemy z kierownictwem i gotowe, jesteś zestresowany. Często stres tego typu pojawia się i znika - w końcu masz ważniejsze sprawy na głowie - ale w przypadku firm zajmujących się artystyczną obróbką ciała, a zwłaszcza studiów tatuażu, nie znika on tak po prostu. Oto najczęstsze czynniki wywołujące stres w tej branży i co możesz...
    więcej...

  • Dbałość o zdrowie w branży fryzjerskiej i kosmetycznej

    Zaskakujące jest to, że wielu stylistów, właścicieli salonów, a nawet techników paznokci, nie poświęca tematowi zdrowia w branży tyle uwagi w mediach, ile powinno. Oczywiście, istnieją bardziej wymagające zawody niż te w branży kosmetycznej, jednak zdrowie w świecie włosów i urody jest ważnym tematem, który powinien być częściej poruszany. W branży, która wymaga długich godzin pracy, braku czasu na przerwy i szerokiego stosowania ostrych środków chemicznych, czynniki...
    więcej...

  • Rady dla Facebooka, które warto przemyśleć

    Każdy właściciel salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego chce, aby jego firma dobrze prosperowała i stała się centrum pozyskiwania nowych, lojalnych klientów. Na szczęście to marzenie może się spełnić - wystarczy tylko trochę ciężkiej pracy. Właściwie, pozwól, że powtórzę - wymaga to bardzo dużo ciężkiej pracy. Aby Twoja firma wyróżniała się na tle innych, musisz podążać za trendami, mieć przedsiębiorcze podejście i być otwartym na zmiany. W dzisiejszych...
    więcej...

  • Nieuprzejmi klienci - jak radzić sobie z nimi jak profesjonalista

    Nieuprzejmi klienci - są oni uosobieniem najgorszego koszmaru personelu salonu. W rzeczywistości, niezależnie od branży, pracownicy i właściciele salonów starają się ich unikać za wszelką cenę. Ich frustracja może wynikać z wielu powodów - od zbyt długiego oczekiwania na wizytę, po poczucie, że zostali zepsuci i nie są zadowoleni ze swojego nowego wyglądu.Ponieważ każdy klient jest inny, nie ma złotej reguły, jeśli chodzi o radzenie sobie z nieuprzejmymi klientami...
    więcej...

  • Ożyw swój salon przy ograniczonym budżecie

    Czy kiedykolwiek pomyślałaś sobie: "Salon po drugiej stronie ulicy wygląda niesamowicie, mojemu przydałaby się metamorfoza"? Zazdrość w branży beauty jest bardzo powszechna - zarówno styliści, jak i właściciele obserwują swoich konkurentów, porównując ich pracę i style. Czerpanie pomysłów od konkurencji jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i rozwój Twojego salonu, ale niektóre z nich mogą doprowadzić do rozbicia banku. Remont w całym salonie, zakup nowego...
    więcej...

  • Co Twój fan page mówi o Twoim salonie

    Wraz z rozwojem mediów społecznościowych, w sieciach takich jak Facebook, Instagram, Twitter, Tumblr, Pinterest i innych zaczęły pojawiać się strony fanowskie. Niemal wszystkie nowoczesne firmy wykorzystują to narzędzie do promowania swoich przedsięwzięć i zwiększania świadomości marki, także te działające w branży hair & beauty. Obecnie właściciele salonów i ośrodków spa w pełni wykorzystują media społecznościowe, dzieląc się zdjęciami swoich zabiegów...
    więcej...

  • Wprowadzanie nowych usług do Twojego salonu - od czego zacząć?

    Wprowadzenie nowych usług do Twojego salonu to nie przelewki - zapewne zadajesz sobie pytanie "Czy klienci będą je rezerwować? Ile to powinno kosztować? Czy potrzebuję dodatkowego szkolenia, aby móc oferować ten zabieg?".Jednak najważniejszym pytaniem, jakie powinieneś sobie zadać, jest "Dlaczego chcę wprowadzić tę usługę"? Zanim zaczniesz dzielić się wiadomościami o swojej najnowszej usłudze, upewnij się, że sprawdziłeś te trzy kroki!Podjęcie decyzji o nowej...
    więcej...

  • Przewidywanie przepływów pieniężnych w salonie

    Jeśli przepływ gotówki brzmi dla Ciebie jak księgowy lingo, nie jesteś sam. Większość właścicieli salonów unika zajmowania się takimi sprawami zatrudniając księgowego, który wykona całą "brudną robotę". Jednakże, jeśli chodzi o przepływy pieniężne, nie ma się czego obawiać - w rzeczywistości powinieneś regularnie sprawdzać te liczby! Przepływ gotówki to średnia kwota pieniędzy, która ma wpłynąć i wypłynąć z Twojego salonu, na którą składają się...
    więcej...

  • Jak wprowadzić rabaty bez szkody dla działalności salonu?

    Dla właściciela salonu kosmetycznego, kupony rabatowe mogą być marzeniem zamieniającym się w koszmar. Na początku jesteś podekscytowany - tak łatwo było je wdrożyć, a teraz jesteś w pełni zarezerwowany do końca miesiąca! Oficjalnie pokonałeś ciche dni, zbudowałeś kolumnę dla nowego pracownika i wprowadziłeś nowy zabieg w tym samym czasie! Teraz jesteś przekonany, że nie ma lepszej techniki marketingowej niż oferowanie rabatów.Uświadomienie sobie tego faktu przychodzi...
    więcej...

  • Jak najlepiej wykorzystać niski sezon

    Niskie sezony są najgorsze. Dla doświadczonego właściciela salonu, który działa w branży od lat, jest to po prostu kolejna rutyna, ale dla kogoś mniej doświadczonego może to być koszmar. Rzadko zdarzają się one z dnia na dzień, jednak niskie sezony mogą być nieprzewidywalne. Być może miałeś produktywny poprzedni miesiąc i wszystko szło dobrze, aż zacząłeś zauważać stały spadek rezerwacji i sprzedaży. W tej chwili pewnie zadajesz sobie pytanie "co mogę...
    więcej...

  • 10 trendów w logo salonu kosmetycznego, które podbiją serca Twoich klientów w 2019 r.

    Logo jest bijącym sercem tożsamości wizualnej każdego salonu kosmetycznego. Ten mały, symboliczny element reprezentuje Twoją markę, dlatego powinien być natychmiast rozpoznawalny i doskonale pasować do Twojej działalności. Ponieważ jest to tak istotna część Twojej marki, powinieneś rozważyć jego profesjonalne zaprojektowanie - szczególnie jeśli dopiero otwierasz swój salon lub jesteś w trakcie procesu rebrandingu.Każdy rok przynosi nam imponujący zestaw nowych trendów w...
    więcej...

  • Hair & beauty a body art - czy istnieje wspólna płaszczyzna?

    Większość ludzi nie zauważa tego związku, jednak branża hair & beauty ma wiele wspólnego z branżą body art - obie są dziedzinami artystycznymi, które wymagają cierpliwości, pewnej ręki i stalowych nerwów. Choć mają one wiele wspólnego, czy to samo można powiedzieć o działaniach marketingowych, zarządzaniu biznesem i codziennych problemach, z którymi się borykają?Aby znaleźć odpowiedzi na te pytania, postanowiliśmy zwrócić się do "The Studio". Firma znana jest...
    więcej...

  • Dziesięć godzin uśmiechu. Tłumienie emocji w przemyśle kosmetycznym

    Z uśmiechem witasz klienta. Uśmiechasz się, gdy mówi o swoich oczekiwaniach, choć już wiesz, że to będzie trudny przypadek. Utrzymujesz ten uśmiech na twarzy przez cały czas trwania usługi, mimo że nie idzie ona zgodnie z planem i czujesz ogromny niepokój. Podnosisz brodę, gdy klientka krzyczy na Ciebie, oskarżając o zniszczenie włosów, mimo że problem pojawił się, ponieważ okłamała Cię podczas wstępnej konsultacji. Zachowujesz przyjazny wyraz twarzy podczas...
    więcej...

  • 4 sposoby na efektywne zarządzanie zapasami w salonie kosmetycznym

    Kontrola stanów magazynowych to jeden z najbardziej kluczowych aspektów codziennego funkcjonowania salonu kosmetycznego. Każdy, kto kiedykolwiek pracował w tej branży, może sobie wyobrazić, jak wiele kłopotów może sprawić brak produktów lub kosmetyków niezbędnych do wykonywania usług. Jak można tego uniknąć?Odwołanie wizyty z powodu niespodziewanego braku produktów lub kosmetyków to scenariusz, którego nie chciałby doświadczyć żaden specjalista. Jest to niezwykle...
    więcej...

  • Zwalczaj czynniki wywołujące stres jak zawodowiec!

    Wszyscy przechodzimy przez straszny poranny blues i południowe kryzysy, które są częścią codziennego życia. Stres może być jednak spowodowany wieloma czynnikami - niezadowolonymi klientami, niezmotywowanymi pracownikami i ogólnym brakiem organizacji, które mają negatywny wpływ na wyniki Twojej pracy.Najgorsze jest to, że większość z tych czynników wywołujących stres jest nieprzewidywalna - ale z odpowiednim podejściem możesz sobie z nimi poradzić jak...
    więcej...

  • Meble i wyposażenie spa potrzebne do rozpoczęcia własnej działalności

    Czy myślisz o założeniu własnego spa? A może już założyłeś swój biznes i teraz przechodzisz przez proces jego otwarcia, krok po kroku? Niezależnie od tego, co się dzieje, zakup odpowiednich mebli i wyposażenia spa jest istotną częścią tego procesu. Jest to również bardzo istotna część - spa może świadczyć bardzo szeroki zakres usług, więc jest to ostatni moment, aby zdecydować, co będzie Twoją specjalnością. Przyjrzyjmy się różnym rodzajom sprzętu i mebli...
    więcej...

  • Marketing salonu fryzjerskiego - skuteczna reklama salonu

    Marketing salonu fryzjerskiego jest niezwykle ważnym elementem funkcjonowania takiego biznesu. Prawidłowo realizowany pozwala na osiągnięcie wielu istotnych celów marketingowych: kreowanie wizerunku firmy, zwiększenie świadomości marki, dotarcie do nowych klientów, a także utrwalenie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami. Jak dokładnie prowadzić skuteczne działania marketingowe w salonie fryzjerskim?Wbrew pozorom nie trzeba być specjalistą, aby skutecznie prowadzić...
    więcej...

  • Stwórz wyjątkowe CV specjalisty ds. włosów i urody

    Bez względu na branżę, każda firma zatrudniająca pracowników przechodzi przez niezliczoną ilość aplikacji CV przed wybraniem tej właściwej. Czasami firma jest rozdarta pomiędzy dwoma lub więcej, a w niektórych przypadkach jeden z nich przyćmiewa resztę. Idealnie byłoby mieć CV "jeden rozmiar dla wszystkich", ale każda branża ma swoje specyficzne wymagania przy ocenie kandydata. Na co więc kandydaci powinni zwracać największą uwagę przygotowując swoje CV na stanowisko w...
    więcej...

  • Skuteczny marketing tekstowy dla Twojego salonu

    Potężne możliwości marketingu tekstowego opierają się na jego wysokiej skuteczności. Dzieje się tak za sprawą popularności telefonów komórkowych i przywiązania do nich ich właścicieli. Nasze telefony są zawsze pod ręką, a my automatycznie sięgamy po nie, gdy usłyszymy dźwięk powiadomienia.SMS nie ląduje w folderze ze spamem czy pomiędzy innymi wiadomościami, ale od razu w skrzynce odbiorczej. Prawie 100% wszystkich otrzymanych wiadomości tekstowych jest odczytywanych...
    więcej...

  • 3 sposoby na edukowanie klientów na temat Twojego salonu

    Klienci posiadający wiedzę są dla Ciebie jak prezent z góry. Nie tylko zaoszczędzą Ci czasu przy podejmowaniu decyzji o wyborze usługi, ale także rzadziej będą się kłócić o cenę. Znalezienie takich klientów jest trudne, jednak edukowanie obecnych jest zdecydowanie korzystne dla Twojego biznesu!Twoi klienci mogą być zaznajomieni z Tobą i Twoją firmą na zewnątrz - wiedzą, że masz świetne usługi, przyjazny personel i salon ma dobrą atmosferę, ale niektóre rzeczy mogą...
    więcej...

  • 3 wskazówki, jak zostać profesjonalnym fotografem urody

    Spójrzmy prawdzie w oczy - w branży fryzjerskiej i kosmetycznej chodzi przede wszystkim o wygląd, przynajmniej w przeważającej części. Oczywiście, zarówno mężczyźni jak i kobiety odwiedzają salony, aby się zrelaksować i uciec od codziennej harówki, ale ich głównym celem jest opuszczenie Twojego biznesu wyglądając jak gwiazda! Zanim wyjdą za drzwi, skorzystaj z okazji, aby poszerzyć swoje portfolio! Za zgodą klienta wyciągasz iPhone'a i zaczynasz pstrykać zdjęcia pod...
    więcej...

  • Jak rezerwować klientów przez Instagram?

    Jeśli jesteś wielką fanką robienia zdjęć, to z dużym prawdopodobieństwem trafiłaś na Instagram. Jest to idealne miejsce do dzielenia się swoimi zdjęciami z użytkownikami z całego świata, a także do śledzenia wzorów do naśladowania i bycia na bieżąco z najnowszymi trendami urodowymi.Jednak dzięki odpowiednim narzędziom, możesz zamienić swoją stronę na Instagramie w prawdziwą maszynę marketingową! Stworzenie strony na Instagramie dla Twojej firmy to tylko pierwszy...
    więcej...

  • 3 powody, dla których warto znać śmieszne dowcipy o spa

    Mogą one rozjaśnić dzień twojego klienta, przełamać lody podczas niezręcznej ciszy i ogólnie stworzyć bardziej podnoszącą na duchu atmosferę w twoim spa. Dzielenie się dowcipami o spa (nie ważne jak ckliwymi) może naprawdę wywołać uśmiech na twarzach klientów i sprawić, że będą oni chętniej wracać do twojego biznesu. Jest jednak kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy wymyślaniu żartów spa - przyjrzyjmy się, dlaczego są one dobre dla Twojego biznesu...
    więcej...

  • Jak przyciągnąć odpowiednich klientów do swojego salonu?

    Od dnia otwarcia Twojego salonu, skupiasz się na realizacji jednego głównego celu - powiększaniu listy klientów. Bez względu na to, czy działasz w branży od wielu lat, czy od kilku tygodni, jest to dla Ciebie priorytet jako właściciela firmy.Jednak często zdarza się, że firmy nie osiągają zamierzonego celu,jeśli chodzi o dotarcie do pożądanej grupy docelowej.Ich plan na wniesienie nowych klientów jest doskonały, ale wykonanie może być winny za nieskuteczne reklamy...
    więcej...

  • Oferty salonów, od których po prostu trzeba zacząć rok!

    Wiemy, że kusi Cię, aby podzielić się tą promocją "kup jeden, a dostaniesz trzy gratis", ofertą specjalną salonu fryzj erskiego -40% i klasyczną torbą z prezentami dla potencjalnych klientów, którzy po prostu przechodzą obok Twojego sklepu i nawiązują z Tobą kontakt wzrokowy. Ale dla dobra swojej reputacji, błagamy, aby nie iść tą drogą, jak takie oferty mogą zakończyć katastrofalnie dla włosów lub biznesu piękności. Oczywiście, masz oczy nastawione na zdobywanie...
    więcej...

  • Wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu własnej misji salonu fryzjerskiego (+przykłady)

    Jeśli czytasz ten artykuł, to są szanse, że:a. posiadasz lub zarządzasz salonem fryzjerskim,b. nigdy nie napisałeś deklaracji misji dla swojego biznesu, ic. nie możesz na całe życie zrozumieć, dlaczego w ogóle powinieneś zawracać sobie tym głowę. Jeśli to jest sentyment, z którym się identyfikujesz, to jesteś we właściwym miejscu - dziś zamierzamy przyjrzeć się idei deklaracji misji firmy, wymienić zalety tworzenia takiej deklaracji, stworzyć przydatny szablon do...
    więcej...

  • Błędne koncepcje marketingowe, które szkodzą Twojemu salonowi

    W trakcie swojej kariery jako specjalista od włosów lub urody, wypróbowałeś wiele różnych technik marketingowych, które najprawdopodobniej przyniosły różny stopień sukcesu. Naturalnie, starasz się powielać te, które zapewniają Ci wzrost sprzedaży, rezerwacji, klientów lub lojalności klientów. Nie oznacza to jednak, że nie jesteś otwarty na wypróbowanie nowych technik marketingowych, na które przysięgają Twoi koledzy - ale czy to oznacza, że zadziałają one w Twoim...
    więcej...

  • Szablony wiadomości salonowych na ferie zimowe!

    Ferie zimowe są tuż za rogiem, co oznacza, że nadszedł czas, aby zacząć planować komunikację z klientami. I tak, zdecydowanie jest to coś, o czym warto pomyśleć z wyprzedzeniem! Gdy świąteczna gorączka rozpocznie się na dobre, nie będziesz mieć czasu na wymyślanie strategii SMS-owych lub pisanie czarujących, świątecznych treści. Bądźmy szczerzy - ferie zimowe w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, przynajmniej w kuluarach, przypominają raczej wojnę niż spokojne...
    więcej...

  • Pomysły na hasło reklamowe dla firm z branży beauty, które po prostu musisz wypróbować!

    Slogany istnieją od początku istnienia firm - są sposobem na komunikowanie, jakie zabiegi lub produkty są oferowane przez przedsiębiorstwo. Mimo że wiele firm w dzisiejszych czasach odeszło od używania sloganów biznesowych, wiele z nich nadal je stosuje, w tym te z branży hair & beauty.Dobry slogan powinien być chwytliwy, prosty, zapamiętywalny i mówić o tym, czym zajmuje się Twoja firma. Nie oznacza on życia lub śmierci dla Twojego przedsiębiorstwa, ale posiadanie dobrego...
    więcej...

  • Jak wybrać odpowiednią aplikację do umawiania wizyt u fryzjera?

    Dlaczego szukasz aplikacji planowania fryzjera? Nie, poważnie, odpowiadając na to pytanie jest kluczowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Szukasz po prostu wziąć terminy z jednym kucykiem aplikacji, czy może jesteś zainteresowany w dobrze rozwiniętym narzędziem, które nie tylko pozwoli Ci wziąć wizyty, ale także zarządzać i prowadzić resztę swojej firmy? Prawda jest taka, że fryzjer mianowania app z jedną funkcją może rzeczywiście okazać się ból w tył zamiast...
    więcej...

  • 3 rzeczy, które robisz każdego dnia, a które tak naprawdę szkodzą Twojemu salonowi

    Prawdopodobnie jesteś teraz bardzo zdezorientowany. Dlaczego na świecie robić rzeczy, które negatywnie wpływają na swój biznes? Jesteś doświadczonym właścicielem salonu, nie ma możliwości, abyś sam siebie sabotował. W końcu Twoje procesy są wypróbowane i prawdziwe, wielu z nich nauczyłeś się od odnoszących sukcesy właścicieli marek i są one powszechnie znane wśród specjalistów w Twojej branży. Takie rzeczy nie mogą być krzywdzące. Prawda?Kiedy jesteśmy...
    więcej...

  • Jak rozpocząć działalność w salonie fryzjerskim?

    W karierze każdego fryzjera przychodzi taki moment, kiedy rozważa on otwarcie własnego salonu fryzjerskiego. Jak dobrze wiesz, prowadzi to do rozwidlenia dróg - albo nadal na ścieżce wynajmowania miejsca w cudzym biznesie i marzy o posiadaniu własnego salonu, lub aktywnie rozpocząć pracę w kierunku realizacji tego marzenia. Jeśli masz swój umysł ustawiony na tym ostatnim, a następnie należy zdawać sobie sprawę z tego, co idzie do rozpoczęcia własnej działalności salonu...
    więcej...

  • 3 powody, dla których powinieneś zachęcać do częstszego dokonywania powtarzających się rezerwacji w swoim salonie

    Rezerwacja dokonana przez pierwszego klienta może sprawić, że każdy specjalista od włosów lub urody będzie tryskał radością - w końcu oznacza to, że o Twojej firmie zaczyna się mówić głośno. Jeśli jednak skupiasz się wyłącznie na przyciąganiu jak największej liczby nowych klientów do swojej firmy, nigdzie nie zajdziesz. Przygnębiająca prawda o nowych klientach jest taka, że są o wiele bardziej prawdopodobne, że nie pojawią się, mogą być lojalni wobec innych firm...
    więcej...

  • Pomysły na imprezę w salonie fryzjerskim, które można zrealizować nawet podczas blokady

    Czy tęsknisz za organizacją wydarzeń w swoim salonie? Twoi klienci zapewne równie mocno tęsknią za uczestniczeniem w nich. Ponieważ obecna sytuacja skutecznie uniemożliwia Ci przyjęcie wielu gości jednocześnie (lub, co gorsza, jesteś objęty przymusową blokadą), może Ci się wydawać, że zaproszenie Twoich klientów do spędzenia z Tobą czasu jest niemożliwe. A może tak jest? Przyjrzyjmy się wydarzeniom w salonach fryzjerskich, które można zorganizować nawet podczas...
    więcej...

  • Dobre nożyczki fryzjerskie – które wybrać?

    Nożyczki do podcinania włosów przydają się w każdym domu, nie tylko w salonie fryzjerskim, jednak w tym ostatnim są po prostu niezbędne. Warto postawić na sprzęt bardzo dobrej jakości. Na efekt składa się nie tylko talent czy umiejętności, ale także jakość nożyczek. Dobre nożyczki fryzjerskie muszą być prawidłowo wyprofilowane, ostre, o ergonomicznym, wygodnym do trzymania w dłoni kształcie. Istotny jest także materiał – solidny, nierdzewny, taki, na którym nie...
    więcej...

  • Najważniejsze cechy fotela fryzjerskiego

    Fotel fryzjerski do salonu fryzjerskiego nie jest trudnym zakupem, ale warto wiedzieć o nim co nieco, by zakupić najlepszą dla siebie opcję, spełniającą wszelkie normy i oczekiwania klientów. Pompa Pompa fotela fryzjerskiego to urządzenie, które pozwala na zmianę jego wysokości. Mamy tutaj do wyboru dwa rodzaje pomp. Pierwsza z nich to pompa droższa, ale o optymalnej funkcjonalności. Pozwala nam ona na płynną zmianę wysokości siedziska w dowolnym momencie i be...
    więcej...

  • Tradycyjne golenie – wszystko o pędzlach

    Dzięki swojej strukturze pędzle pozwalają wprowadzić powietrze do rozrobionego mydła, żeby wytworzyć miękką pianę. Taka piana zmiękcza zarost o wiele lepiej, niż mydło nałożone bezpośrednio na twarz za pomocą dłoni. Rozrabianie piany i nakładanie jej pędzlem to nieodłączny rytuał, będący częścią tradycyjnego golenia na mokro. Krótka historia pędzla Pierwsze wzmianki o użyciu pędzli do golenia pochodzą z około 1750 roku, czyli pojawił się stosunkowo...
    więcej...

  • Konsoleta – centrum salonu fryzjerskiego

    Urządzając salon fryzjerski, warto zacząć od wyboru konsolet i dostosować do nich całą resztę wystroju. Ostatecznie to tutaj odbywa się większość czynności wykonywanych w salonie, tutaj siedzi klient i właśnie to miejsce świadczy o całości salonu. Konsoleta, rozumiana jako samo lustro lub lustro z podstawką, jest niezwykle istotna. Funkcjonalność mebli nowoczesnych i stylizowanych Najistotniejszą obok jakości wykonania kwestią, jaką powinno się kierować przy...
    więcej...