
Jak przyciągnąć odpowiednich klientów do swojego salonu?
Od dnia otwarcia Twojego salonu, skupiasz się na realizacji jednego głównego celu - powiększaniu listy klientów. Bez względu na to, czy działasz w branży od wielu lat, czy od kilku tygodni, jest to dla Ciebie priorytet jako właściciela firmy.
Jednak często zdarza się, że firmy nie osiągają zamierzonego celu,jeśli chodzi o dotarcie do pożądanej grupy docelowej.Ich plan na wniesienie nowych klientów jest doskonały, ale wykonanie może być winny za nieskuteczne reklamy. Zebraliśmy listę 3 podejść failsafe dla wniesienia nowych klientów, że po prostu trzeba spróbować!
Bądź ciekawy!
Każdy właściciel salonu chce, abyjegofirma była kojarzona z dobrą atmosferą i najwyższą jakością usług. Nawet jeśli Twójsalon uwzględnia te aspekty, informacja ta nie zawsze dociera do potencjalnych klientów.
Rozważ zorganizowanie w swojej firmie imprez - od Dnia Świętego Patryka po Wieczór Panieński. Zaoferuj swoje niesamowite usługi z dużą ilością zielonego koloru lub zostań otwarty do późna dla pań. Mając zaplanowane wydarzenie, wyślij masową wiadomość do wszystkich lub wybranej grupy klientów, zapraszając ich i ich przyjaciela (lub przyjaciół) do przyłączenia się do zabawy.
Dodatkowo, umieszczenie informacji o wydarzeniu na stronach mediów społecznościowych lub reklama w lokalnej gazecie może być świetnym pomysłem.
Inteligentna reklama
Jeśli chodzi o reklamę, to często jest albo hit lub miss. Właściciele firm naturalnie szukają najbardziej popularnych i najmniej kosztownych dróg reklamy.
Warto wspomnieć o stronach mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, które są świetne kanały, aby uzyskać swoje imię tam, ale jak dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy nie są po tobie na mediach społecznościowych? To proste! Można to zrobić poprzez wykorzystanie najlepszych reklamodawców - lojalnych klientów.
Jednak samo poproszenie ich o polecenie salonu znajomym nie wystarczy. Wprowadź atrakcyjną ofertę zarówno dla klientów polecających znajomych, jak i dla nowych klientów!
Kampania programu lojalnościowego
Uruchomienie programu lojalnościowego to doskonały impuls do zwiększenia liczby nowych klientów w Twoim salonie, ale prowadzenie go na podstawie papierowej księgi może być trudne.. Zamiast przeskakiwać przez kartki notesu, poszukaj niezawodnego rozwiązania z tą funkcją.
System zadba o to, aby obecni klienci salonu otrzymywali punkty za zakupione produkty i usługi, które mogą wykorzystać do odebrania nagród w Twoim salonie. Dodatkowo mogą oni otrzymywać punkty za polecanie Twojej firmy znajomym. Możesz zarządzać ilością przyznawanych punktów - im więcej punktów, tym bardziej Twój klient będzie zachęcony do polecenia znajomego. Gdy polecony klient dokona rezerwacji, zostanie on automatycznie dodany do programu lojalnościowego i otrzyma określoną liczbę punktów za przystąpienie do niego.
Dzięki odpowiednim narzędziom, wysiłek związany z wprowadzaniem nowych klientów do Twojej firmy jest skrócony o połowę. Przekonaj się sam, skorzystaj z darmowego triala i zacznij sprowadzać klientów!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 2 Średnia: 5/5]Spis treści
- Bądź pełen wrażeń!
- Inteligentna reklama
- Kampania programu lojalnościowego