
Wprowadzanie nowych usług do Twojego salonu - od czego zacząć?
Wprowadzenie nowych usług do Twojego salonu to nie przelewki - zapewne zadajesz sobie pytanie "Czy klienci będą je rezerwować? Ile to powinno kosztować? Czy potrzebuję dodatkowego szkolenia, aby móc oferować ten zabieg?".
Jednak najważniejszym pytaniem, jakie powinieneś sobie zadać, jest "Dlaczego chcę wprowadzić tę usługę"? Zanim zaczniesz dzielić się wiadomościami o swojej najnowszej usłudze, upewnij się, że sprawdziłeś te trzy kroki!
Podjęcie decyzji o nowej usłudze
Każdy właściciel salonu powie Ci, że jego celem jest zdobywanie nowych klientów i posiadanie większej liczby stałych klientów. Naturalnie, oferowanie nowej usługi jest idealną opcją. Jednak powinna to być taka usługa, którą chcą klienci, a nie tylko właściciel salonu.
Świetnym sposobem na poznanie ich opinii jest stworzenie ankiety na swojej stronie na Facebooku, zapraszającej klientów do zasugerowania, jaka nowa usługa powinna być oferowana w salonie.
Dodatkowo, możesz wysłać masową wiadomość poprzez swoje konto Versum, aby dotrzeć do klientów bezpośrednio. Kiedy już zdecydujesz, jaką usługę chciałbyś zaoferować, przedyskutuj to z pracownikami i poproś ich o opinie.
Przygotuj się odpowiednio
Mając na uwadze swoją najnowszą usługę, porozmawiaj z zespołem i zapytaj czy mieli już z nią jakieś doświadczenia. Świetnym pomysłem byłoby zrobić kilka badań online, aby zobaczyć, co jest wymagane do zaoferowania usługi. Niektóre zabiegi mogą również wymagać, aby usługodawca posiadał jakąś formę certyfikacji i odpowiedni sprzęt do wykonania pracy.
Zorganizuj mini imprezę
Z gotowym zespołem, niezbędnymi kursami i zakupionym sprzętem, możesz zacząć oferować swoją najnowszą usługę! Zanim to zrobisz, świetnym pomysłem będzie zorganizowanie mini eventu w salonie w celu promocji najnowszego zabiegu, ale zaproś na niego tylko swoich najbardziej lojalnych klientów.
Celem tego jest otrzymanie od nich bezpośredniej opinii przed wypromowaniem usługi publicznie. Przefiltruj listę klientów na swoim koncie Versum i wyślij bezpośrednie zaproszenie do swoich najbardziej lojalnych klientów.
Po udanym wydarzeniu, jesteś gotowy, aby rozpocząć promocję!
Dodaj zabieg do swojej strony rezerwacji online i wyślij masową wiadomość do wszystkich swoich klientów, zapraszając ich do rezerwacji wizyty. Nie zapomnij zrobić zdjęć przed i po zabiegu (za zgodą klienta) i zachować je w bazie danych klienta, aby móc je wykorzystać w przyszłości. Twój system Versum będzie również wysyłał automatyczne prośby o recenzję do klientów, którzy mieli Twój ostatni zabieg, więc możesz w końcu usiąść i się zrelaksować!
Oferowanie nowych usług w Twojej firmie może być stresujące, ale z odpowiednim podejściem i rozwiązaniem, to żaden kłopot. Nie jesteś użytkownikiem? Wypróbuj Oprogramowanie Versum za darmo i przekonaj się, jakie to proste!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5]Spis treści
- Podjęcie decyzji o nowej usłudze
- Odpowiednie przygotowania
- Zorganizuj mini wydarzenie