
3 powody, dla których warto znać śmieszne dowcipy o spa
Mogą one rozjaśnić dzień twojego klienta, przełamać lody podczas niezręcznej ciszy i ogólnie stworzyć bardziej podnoszącą na duchu atmosferę w twoim spa. Dzielenie się dowcipami o spa (nie ważne jak ckliwymi) może naprawdę wywołać uśmiech na twarzach klientów i sprawić, że będą oni chętniej wracać do twojego biznesu. Jest jednak kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy wymyślaniu żartów spa - przyjrzyjmy się, dlaczego są one dobre dla Twojego biznesu i kiedy powinieneś unikać żartów.
Poprawa doświadczenia klienta
Byłeś w takiej sytuacji niezliczoną ilość razy - nowy klient rezerwuje wizytę w twoim spa. Przychodzi na jeden z twoich kojących masaży pleców i zabiegów z użyciem gorących ręczników, nawiązujecie krótką rozmowę, klient płaci i wraca do swojego dnia. Klient może wrócić raz na jakiś czas lub nigdy więcej, w zależności od jego doświadczenia w Twojej firmie. Niestety, pogawędka nie zapewni Ci oddanego klienta - tylko wysokiej jakości zabieg, poparty aktywną i żywą rozmową załatwi sprawę. Jeśli zauważysz, że Twoja pogawędka przełamuje bariery z klientem, to znaczy, że zmierzasz we właściwym kierunku! Pytania o zainteresowania i pracę klienta są również dobrym tematem, ponieważ dotyczą informacji osobistych, ale pamiętaj, że klient może być pytany o to samo w swoim ulubionym salonie fryzjerskim lub kosmetycznym, co sprawia, że poruszanie takich tematów jest dla niego dość powtarzalne - upewnij się więc, że na tym nie poprzestaniesz!
Naturalnym sposobem postępowania w tym przypadku jest wytoczenie wielkich działa - w postaci dowcipu lub dwóch o spa. Chociaż żarty mogą być głupie, mogą być również kreatywne, zwłaszcza jeśli są związane z Twoją pracą! Oto kilka z nich, które musisz wykorzystać podczas następnej rozmowy!
- Jak nazywasz masażystę, który nie lubi kobiet? Massagynistą
- Dlaczego T-rex poszedł do spa? Był obolały jak dino.
- Tęsknię za byciem masażystą jeleni - czułem się wtedy jak milion dolców
Przełam lody!
Czasami trafia się klient, który po prostu nie jest w nastroju do rozmowy i jest to zrozumiałe. Nie oznacza to jednak, że powinieneś próbować wprawić go w dobry nastrój. Po pierwsze, zapytaj o podstawowe kwestie, takie jak to, czy odczuwają ból, czy mają węzły, czy po prostu chcą się zrelaksować. Jeśli klient zaczyna przysypiać podczas zabiegu gorącymi kamieniami lub masażu, nie naciskaj na rozmowę - on jest tam po to, aby się zrelaksować! Podczas masażu spróbuj przełamać lody żartami:
- Czy taka siła nacisku jest w porządku? Nie chciałabym cię torturować - to byłaby dodatkowa opłata.
- Daj mi znać, jeśli chcesz, abym zwolnił - nie chciałbym cię źle potraktować.
- Mam nadzieję, że nie masz problemu z nami masażystami - ludzie mają tendencję do mówienia, że obgadujemy ich za plecami.
Dowcipy do spa dla poprawy atmosfery!
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem luksusowego day spa, czy spokojnego spa z masażami, utrzymanie podnoszącej na duchu atmosfery jest niezbędne. Twoi klienci chcą być rozpieszczani i traktowani jak mile widziani goście, a nie jak kolejna rezerwacja. W związku z tym, tworzenie pozytywnej atmosfery w spa, nawet przed przybyciem klienta, jest niezbędne dla Twojego biznesu. W tym przypadku, możesz rozważyć przyjrzenie się Versum, oprogramowaniu dla spa. To narzędzie pozwoli Ci na wysyłanie spersonalizowanych newsletterów do klientów, jak również spersonalizowanych, automatycznych wiadomości. Widzisz do czego zmierzamy? Nawet zanim klient przybędzie na umówione spotkanie, możesz wysłać mu zabawny dowcip o spa, aby stworzyć odpowiednią atmosferę. Oto kilka opcji, które po prostu musisz wypróbować!
- Przypomnienie o umówionej wizycie: Hi, your appointment is set for tomorrow at 9:00 a.m - if I'm not on time, start without me. / Cześć, Twój masaż ashiatsu jest umówiony na jutro na 10 rano - proszę nie chodź po nas!
- Wiadomość o sklepie internetowym: Czy odwiedziliście już nasz sklep internetowy? Właśnie wprowadziliśmy linię olejków aromaterapeutycznych Stinga - to masaż w butelce!
- Potwierdzenie umówienia się na wizytę: Dziękujemy za rezerwację u nas! Jeśli nie masz zbyt dużego nacisku na ramiona, prosimy o potwierdzenie wizyty!
Używając opcji wiadomości w Versum, jesteś w stanie podnieść ich na duchu, nawet zanim przyjadą do Twojego spa! Wysyłając humorystyczne newslettery, przypomnienia o wizytach i wiadomości potwierdzające, klienci będą w radosnym nastroju i będą oczekiwać na cudowny czas w Twoim salonie.
Kiedy powinieneś powstrzymać się od opowiadania dowcipów o spa
Jeśli pracujesz w branży spa już od jakiegoś czasu, to z pewnością masz już za sobą część pracy związaną z doświadczeniem klienta. Od razu wiesz, czy klient jest w nastroju do rozmowy, czy po prostu chce się rozpieścić w spokoju - a jeśli nie, zacznij od krótkiej rozmowy. Jeśli klient odpowiada krótko lub nie zadaje Ci żadnych pytań, nie wdawaj się w żarty. Dodatkowo, powinieneś upewnić się, że Twoje żarty nie obrażają klienta lub są po prostu nie na miejscu. Żarty spa, które dotyczą drażliwych kwestii i naśmiewają się z ludzi w oparciu o ich poglądy religijne, orientację seksualną, rasę czy stan zdrowia nie powinny mieć miejsca w Twoim spa.
Versum zostało zaprojektowane, aby pomóc właścicielom spa lepiej prowadzić i zarządzać ich biznesem, jak również poprawić komunikację z cennymi klientami. Z garścią kreatywnych żartów i systemem spa, który poprawia komunikację z klientami, na pewno stworzysz trwałe więzi i więcej stałych klientów. W przeciwieństwie do innych programów spa, rejestracja w Versum nie wymaga karty kredytowej, nie ma ukrytych opłat, nie ma prowizji dla nowych klientów i darmowego wsparcia na żywo przez całe życie!
[Total: 0 Average: 0/5]Table of Contents
- Poprawa doświadczenia klienta
- Przełam lody!
- Dowcipy o spa, które podniosą atmosferę!
- Kiedy powinieneś powstrzymać się od opowiadania dowcipów spa?