
Jak wybrać odpowiednią aplikację do umawiania wizyt u fryzjera?
Dlaczego szukasz aplikacji planowania fryzjera? Nie, poważnie, odpowiadając na to pytanie jest kluczowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Szukasz po prostu wziąć terminy z jednym kucykiem aplikacji, czy może jesteś zainteresowany w dobrze rozwiniętym narzędziem, które nie tylko pozwoli Ci wziąć wizyty, ale także zarządzać i prowadzić resztę swojej firmy? Prawda jest taka, że fryzjer mianowania app z jedną funkcją może rzeczywiście okazać się ból w tył zamiast korzyści.
Dlaczego jednofunkcyjne aplikacje nie działają
Czy Twoja aplikacja pozwala na masowe wysyłanie wiadomości do klientów? Filtrować je lub grupować w kategorie? A co z zabezpieczeniem płatności i przechowywaniem wrażliwych danych? Jeśli jesteś w Europie, to z pewnością znasz konsekwencje wycieku danych i GDPR. Nie wszystkie aplikacje są bezpieczne, szczególnie te, które są niedopracowane, co oznacza, że mogą zostać zhakowane, a tym samym naruszyć GDPR i narazić Cię na kłopoty.
Dodatkowo, jednofunkcyjna aplikacja do rezerwacji fryzjera pozostawia wiele do życzenia, jeśli chodzi o usprawnienie Twojego dnia pracy. Jasne, dokonywanie rezerwacji przez klientów za pośrednictwem aplikacji jest o wiele wygodniejsze niż odbieranie telefonów przez cały dzień, ale jak zarządzać rezerwacjami, śledzić różnice czasowe, przechowywać istotne informacje o klientach (receptury kolorów, historię rezerwacji, dane kontaktowe) lub przyjmować przedpłaty? Pozostają Ci dwie opcje - robić resztę ręcznie lub pobrać osobne aplikacje i mieć nadzieję, że jakoś się ze sobą zintegrują. Prawdopodobnie spodziewałeś się, że dzięki takiemu rozwiązaniu zaoszczędzisz czas, gdy tymczasem, o dziwo, utknąłeś spędzając większość dnia na sprawdzaniu 5 różnych aplikacji, aby upewnić się, że wszystko idzie gładko.
Korzystaj z dobrze opracowanych opcji
Większość fryzjerów wybiera jednofunkcyjne aplikacje do rezerwacji z dwóch powodów - albo szukają łatwego w użyciu narzędzia, albo po prostu chcą darmowego rozwiązania, jednak wszyscy wiemy, jak daleko może zaprowadzić Cię darmowość. W większości przypadków darmowe aplikacje zawierają płatną opcję, która w końcu kusi zapracowanego stylistę, aby za nią zapłacić, ponieważ zawiera kilka korzyści. Teraz zostajesz z płaceniem za niedopracowane narzędzie.
Zamiast tego poszukaj aplikacji, która wykracza poza te ramy, a jeszcze lepiej - oprogramowania dla fryzjerów. Chociaż termin oprogramowanie może brzmieć przerażająco, to nic innego jak dobrze rozwinięta aplikacja. Teraz, jakie cechy powinny być na poszukiwania? Oczywiście, musi być łatwa w użyciu, mieć mnóstwo korzystnych funkcji i nie powinna kosztować majątku - ale powinna również zawierać:
- Narzędzia komunikacyjne: Twoja aplikacja powinna wysyłać automatyczne przypomnienia o wizytach, wiadomości zbiorcze i potwierdzenia wizyt. Pozostawanie w kontakcie z klientami jest niezbędne, aby zmniejszyć liczbę nieobecności i poprawić więzi z nimi.
- Raporty: jak radzi sobie Twój biznes? To bardzo ważne dane, szczególnie jeśli planujesz wdrożenie kampanii marketingowych lub wprowadzenie nowych zabiegów czy produktów.
- Lista klientów: gdzie przechowujesz dane swoich klientów? Papierowe notatniki nie są do końca bezpieczne i są narażone na kradzież, zgubienie lub zniszczenie, co może prowadzić do wielu problemów. Dobrze opracowana aplikacja dla fryzjerów powinna posiadać tę funkcję, która pozwala na przechowywanie wszystkich istotnych informacji o klientach i grupowanie ich na podstawie płci, wieku, historii zakupów itp.
Wybór najlepszej aplikacji do rezerwacji stylistów
Cóż, jak wybrać, która opcja jest dla Ciebie najlepsza? Chwytając pierwszą opcję, która pojawia się w przeglądarce internetowej na pewno nie jest zalecane, zwłaszcza, że wiele marek, które twierdzą, że są "najlepsze planowanie app dla fryzjerów" są niczym innym. Jasne, może się poszczęści i znaleźć markę, która uderza wszystkie wysokie notatki i ma wyżej wymienionych funkcji, ale trzeba być ostrożnym z ukrytych opłat, bezpieczeństwa danych użytkownika i aktualizacji.
Ukryte opłaty są zwykle przyniósł na skutek przekroczenia okresu próbnego, aktywacji dodatków, wysyłanie wiadomości SMS lub chcąc anulować swój plan. Najgorsze jest to, że informacje te są ukryte drobnym drukiem, który nieostrożny stylista może czasem przeoczyć. sprzedaż danych osobowych (Twoich lub Twoich klientów) osobom trzecim to także coś, czego zdecydowanie chcesz uniknąć podczas zakupów oprogramowania. Złośliwe marki są znane ze sprzedawania danych swoich użytkowników innym podmiotom - niektóre z nich mogą wysyłać Ci irytujące materiały marketingowe. Aktualizacje to kolejna rzecz, na którą należy uważać - zarówno zbyt wiele aktualizacji, jak i ich brak. Zbyt wiele aktualizacji może spowolnić pracę urządzeń mobilnych i zająć dużo miejsca na telefonie, natomiast brak aktualizacji oznacza, że aplikacja może być przestarzała lub że firma nie jest profesjonalna i nie skupia się na poprawie funkcjonalności swojego produktu.
Czy jesteś w biznesie przez jakiś czas teraz, lub szukasz rozpocząć salon fryzjerski, aplikacja jest i będzie istotną częścią Twojej firmy. Więc, jak wybrać najlepszy stylista rezerwacji app dla siebie? Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej i zobacz, jakie funkcje oprócz rezerwacji online Cię zainteresować. Aby rozpocząć swoją podróż, złap swoje darmowe konto Versum - dostępne zarówno z poziomu Androida i IOS, jak i w przeglądarce internetowej. Versum jest zdecydowanie jednym z najbardziej wszechstronnych systemów do prowadzenia biznesu fryzjerskiego. Od zarządzania rezerwacjami, do zautomatyzowanych narzędzi marketingowych i raportowania - wszystko w zasięgu Twojej ręki. Załóż darmowe konto Versum i zobacz dlaczego ponad 46,000 specjalistów zdecydowało się na zmianę!
Wypróbuj Versum za darmo
[Total: 1 Średnia: 5/5]Spis treści
- Dlaczego jednofunkcyjne aplikacje się nie sprawdzają
- Postaw na dobrze dopracowane opcje
- Wybór najlepszej aplikacji do rezerwacji stylistów